Hei! Lenge siden jeg har blogget på denne bloggen, fordi Sofia har jo blogget en stund. Så, i går var jeg og kjøpte meg ny telefon. Ble sinnsykt fornøyd, og kommer nok til og ha den en stund. Jeg kjøpte iPhone 5s, og jeg har spart lenge, men jeg fikk litt hjelp av mamma og pappa da, men måtte betale over halve selv. I tillegg kjøpte jeg et deksel, bare et cover så ikke skjermen skulle bli ødelagt med en gang som sikkert er lurt for meg. Den forrige var ikke så gammel, men den var full av skraper, og jeg hadde mistet den sånn 1000 ganger i bakken. Såå noen steder var det sånne hakk i glasset og metall greia rund iPhonen. Så ja...

elsker den ♥

// cardigan - gina tricot (199,- //

kopiert fra min blogg

fornøyd! Tenker og sove inni her!

Hei! Min dag har vært fantastiask. Litt regn, eller noen små regndråper av og til, men det gikk heilt greit. Vi kom fram halv to i kveld , og la oss(eller meg) i 3 - halv 4 tiden, heh. Jeg var våken klokka tolv, stod oppp og fjernet sminken jeg var for lat til og fjerne gårsdagens kveld og lagde frokost til alle oss 3, bacon, egg og ciabatta. Eller jeg hadde yoghurt med blåbær da så.. Etter frokost gjorde jeg meg klar for og gå ut å ta noen bilder, skal prøve og få til en ny header jeg for en gang skyld blir HELT fornøyd med. Jeg angrer litt på den jeg har nå men jaja. Og ofc, jeg hang opp min super deilige "hengestol", som rrrrruler! Ellers er alt fint, og vi snakkes i morgen! Satt og så på TV for litt siden, og nei vi har ikke sånn fancy TV her, bare en gammel drittboks, så det ble simpsons på meg i hele dag.

Det kommer ikke så mange bilder fordi jeg har lite strøm og ingen av kontaktene funker her såå..

- Kristine ♥

ta på 720px HD i tannhjulet for best kvalitet :)

Hei! Så, Idag på morgenen tok jeg og Silje oss en tur på sjøen i et par timer, fordi det var såå varmt! Siden det var 18 grader i vannet ble det bading på oss Idag. Det ble veldig kaldt etterhvert så Silje kom hjem til meg. Vi filmet, osv. Meeeeen, så kommer vi til helvette. Jeg, altså jeg har da klart å ødelegge dataen min på et vis. Internett vil ikke funke og den er 100% tregere en den har vært. Lyden er hakkete, og jeg vedder nesten på at jeg da blir nøtt til enten kjøpe en ny eller levere den til "operasjon" haha. YEY! Happy guurl, å jeg er jo blakk for tiden så vis jeg må ha en ny, blir det nok ikke en skikkelig bra/fin en. Men vi får se, hadde -_-

Hei! Har hatt lyst lenge og lage en ny sånn "til Sofia" video av noe slag. Men liksom det blir jo det samme som jeg akkurat har laget. Såååå jeg måtte bare spørre om dere var keen på en ny, så skal jeg lage en til ikveld eller imorgen. Så blir veldig glad for kommentarer :** eventuelt kan du kommentere en video du vil se, så får vi se :)

bildene er gaaamle..

- Kristine ♥

Hei! det ble veldig sent i dag.. men får bare blogge litt om hverdafgen. Men først av alt: SOFIA! Æ, T, L OG S SAVNER DÆÆÆ :**. Men ja, i ett - to tiden tok jeg og Thekla bussen inn til sørlandssenteret, som var koos. Vi shoppet litt, hadde yoga-ball fight i lekerommet på G-max osv... Meeeen, vi hadde det hvertfall driit gøy, haha. Vi gikk hjem i fdem tiden, så dro Thekla hjem til meg for og overnatte. Vi gikk til Høllen etterhvert fordi det ble så siiinsykt varmt. Bilder ↓. Så gikk vi hjem og la oss i senga, hørte på musik og bare det vanlige.

Hei! Nå som dagene har gått så fort, hard et verken vært god tid til blogging eller venner. Mest familie siden fetteren min, onkel og tante har vært på besøk denne uka og reiser imorra. Så bloggingen Jar liksom, synker litt ned. Men kommer opp igjen nå, håper jeg hvertfall..
Så Thailand. Sofia reiser jo der hvert år, fikk verdens beste klem før ho reiste. Savner deg veldig, skulle ønske jeg kunne joinet denne turen i år. Meeeeen, så er jeg jo litt liten til og reise bort i 2 måneder med Sofia til Thailand. Så om et par år?! Håper det! Nå blir det bare Sofia sitt bilde, men det går sikkert fint.

fiiiiine jenta mi :*

Hei! Har ikke en skit og blogge om, men føler ikke jeg kan droppe bloggen til Sofia for det så ja, hahha. Sofia er jo fortsatt i Thailand, heldig ho er! Vil joine neste gang :) Men hvrtfall så savner æ dæ myye, vis du ser dette :* Jeg vet ikke hva jeg skal skrive, og det er kleint så jeg slenger inn noen bilder... dere har sikkert sett de før men, jajaj. Dette ble et utrolig dårlig innlegg men det får så være..

kopiert fra bloggen min

Hei! 2 dager siden jeg kom hjem fra Paris! Uka gikk så fort, så mye gøy, så mye fint og så mange gode minner. Vi besøkte det vi hadde mest lyst til eiffeltårnet, triumfbuen, disneyland og champs elysees(som er den store shopping gata). Vi bodde 1 gate ifra Triumfbuen, så det tok 5-6 minutter og gå bort. Det var mye trafikk utenfor der vi bodde, men det gikk greit. Jeg kjøpte sååå mye, men litt. Jeg er veldig fornøyd med alt jeg kjøpte. Kjøpte gave til Silje, Sofia, Thekla, Linnea og Nora. Det var litt dyrt, men så er det jo koselig og få en gave da.

Vi reiste mandagen 23. juni, klokka 14 ca. Så stoppet vi i København etter 45 minutter. Der hadde vi 55 minutter på og finne gaten, gå innom Victoria`s secret og alt slikt. Så reiste vci til Paris som tok kanskje 2 timer, vi kom greit fram og tok taxi til hotellet. Hotellet var fint, ikke så ille som jeg hadde trodd. De ansatte var hyggelige, heisen var forresten drit skummel men kom opp i livet. Vi pakket ut og gikk litt rundt i gatene for og finne ut hvor ting lå, og se triumf buen. Litt utover kvelden spiste vi grillmat på "Hippopotamus". Som var heelt nydelig ♥

Neste dag sto vi opp i 8 tiden, og gikk i gata Champs elysees for og shoppe litt.

Gata er veldig lang, men også veldig koselig! Det er der alle de beste butikkene og ligger. Blant annet er det der Abercrombie & Fitch, Zara, Tiffany & co, Louis Vuitton ligger. Var så sliten av og ha gått på kryss og tvers over veiene en hel dag. Vi var der i hvertfall noen timer. På vei tilbake til hotellet var vi innom en butikk kalt "Monoprix", som er det samme som "Target" på en måte.

Onsdagen startet vi dagen med Starbucks til frokost, ahah. Vi gikk litt i Champs elysees, men vi tok metroen for og finne butikker som lå litt lengre bort ifra der vi bodde, forever 21, Brandy Melville og Long Champ. Brandy Melville var fryktelig, det var 100 grader innendørs. Fullt av folk og HØY musikk. Ellers gikk det greit. Det var veldig lang kø til prøverommet, og til kassa. Tror vi måtte ta to metroer for den ene butikken. Mens vi var der, måtte vi hvertfall gå en halv kilometer rett fram for og finne MC donalds. Så tok vi metroen til Forever 21 som ligger ved Chatelet. Og til slutt senteret La fayette som var der Long Champ lå. På kvelden bestilte vi margarita pizza fra Pizza hut. Eller som franskmennene kaller det pitsa øht.

Endelig DISNEYlAND! Disneyland har jeg tenkt til og lage ett eget innlegg til. Men kan skrive litt om det. Vi bestilte for 1 dag i 2 parker. Vi fikk med oss karusellene og slottet ++ Disney paraden. Rock n` rollercoaster må ha vært den aller aller beste! Vi løp inn i parken for og komme langt fram i køa. Men selfølgelig var et noe feil med den, så han ga oss et fastpass så vi slapp og stå i køa. Den hadde flere looper mens den tok 360 grader rundt. Det var sykt gøy! Også Tower of Terror var sinnsykt gøy og ta, det var en slags heis uten dører, som gikk opp og ned kjempe fort. Mens den ga oss utsikt på en måte. Det var hotell dører i selve bygge, ikke på heisen. Du skjønner når du har tatt den. Men det var en sinnsyk kø, vi sto hvertfall en halvannen time. men var vært det! Et innlegg vil komme senere med flere bilder, og litt mere tekst. Vi var så slitne at vi tok sykkel taxi hjem til hotellet, var sikkert 2 kilometer.

Så var det alt blitt fredag, vi besøkte eiffeltårnet. Mens på dagen gikk vi litt rundt i butikker. Eiffeltårnet var nydelig på kvelden, det samme var utsikten selv om det var litt vell høyt hha. Det kom en mann bort til oss og begynte og prate noe sykt. Vi var der til 12 på kvelden for og se gnistene eller hva det kalles på eiffeltårnet. Det var hvertfall kjempe fint syns jeg da. en vi trenger ikke snakke alt for mye om dette da!

så var det lørdag, gikk litt i gatene ellers brukte vi tid på og gjøre ferdig kofferten ferdig pakket. Vi bestilte nok en pizza og koste oss med fotballkamp(det eneste vi skjønte noe av), mes pizza i tillegg. Dagen etter var det hjem turen. Vi sto opp kl. 5 og gjorde oss klare. Vi hadde ett stopp i Oslo på Gardemoen, hvor vi måtte sitte i 7-8 timer og vente på en 15 minutters flytur. Det var fryktelig, men så kom vi jo hjem da. Fikk henta baggasjen hoppet inn i bilen og la meg i senga for og sove.

- Kristine ♥

kopiert fra min egen blogg, derfor ble det feil med "de andre er lagt ut på tid". "Jeg er i Paris" var skrevet som en mobilblogg.

Hei! Skikkelig trist at dette var siste dag i Paris, har vært så mange nye minner, og masse gøy her nede. Har gruet meg hele uka til slutten av uka. Nemlig idag. Vi reiste litt tidlig fra Paris og ned til Gardemoen, her skal vi da sitte i 8 timer. Men jeg overlever, det er jo starbucks her. I morgen eller noen dager etter at jeg har kommet hjem vil jeg skrive litt om turen min, og legge ut bilder fra turen. Kanskje en video også? Vell, vi får se. Har hatt en alt for god tur og komme hjem fra. Dette er det eneste innlegget som ikke er lagt ut på tid. Så dette er altså en mobilblogg, resten av dagene har jeg lagt ut på tid. Vis det har gått greit for dere? Så får dere ett ekstra langt innlegg når jeg er kommet hjem. Snakkes da!

kopiert fra min egen blogg, derfor størrelsen ble litt for stor på bildene.

// vero moda //

// gina tricot //

// bikbok //

// H&M //

// nike //

// converse //

Utenom pass, og alt slikt er det dette jeg har pakket. lagt ut på tid

Instagram HER

Weheartit HER

Ask.fm HER

snapchat - sofiaingerseth, kik - sofiaingerseth

- Kristine ♥

Blir ofte kalt for "Sofus", ahah

Ho er sånn seriøst helt råå i fotball, hellsikke! Dere også Silje, Thekla og Linnea!

Ho har dårlig humor, akkurat som Thekla! Men ikke alltid da (heh)

Når ho først blir forelska, er ho VIRKELIG forelska, du skulle bare visst!

Ho har en fast tid ho MÅ blogge, den ene ganga jeg var hos ho. Skulle vi ut å ta bilder, men ho måtte bare blogge "litt" først haha!

- Kristine ♥

Hei! Reiste til Paris idag på morgenen fra Kjevik, landet i København også videre til Paris. Har nå 6 dager til og være her før jeg skal hjem igjen. Gleder meg noe helt vilt til alt det andre vi skal. Kanskje vi tar en tur ut og bare sjekker litt hvor ting ligger, hvertfall er hotellet veldig fint! Angrer ikke på denne turen! Skal pakke litt ut nå, så vi får se hva som skjer videre. Bilder fra turen vil komme etter at jeg har kommet hjem igjen. Og dere vil også lese mer om turen på bloggen min og dere vil få lese det her etter jeg er kommet hjem.

hva vil dere lese om nå som jeg er gjesteblogger? gjerne kom med tips!

Hei! Sofia er i Thailand nå som dere helt sikkert har fått med dere. Så da blir jeg gjestebloggeren(Kristine). Har selfølgelig en egen blogg også, men syns bare det er gøy og blogge når jeg uansett ikke har så mye og gjøre. Kommer til og prøve og oppdatere bloggen så mye som mulig disse 2 månedene hun er bortreist, men det kan hende neste uke ikke vil bli så bra. Reiser nemlig til Paris, men nok om det. Håper dette ikke kommer til og bli såå forferdelig, men vi får se :)

SOFIA INGERSETH

Velkommen til min blogg! Jeg heter Sofia og er en som kommer fra Kristiansand (Thailand). På bloggen skriver jeg om alt mulig fra a til å. Legg meg gjerne til som venn, og følg meg gjerne på Weheartit & Instagram. Takk for at du stakk innom og håper du blir en fast leser:* For kontakt: lore0.blogg.no@hotmail.com

Legg meg til som venn

· Oktober 2015 · September 2015 · August 2015 · Juli 2015 · Juni 2015 · Mai 2015 · April 2015 · Mars 2015 · Februar 2015 · Januar 2015 · Desember 2014 · November 2014 · Oktober 2014 · September 2014 · August 2014 · Juli 2014 · Juni 2014 · Mai 2014 · April 2014 · Mars 2014 · Februar 2014 · Januar 2014 · Desember 2013 · November 2013 · Oktober 2013 · September 2013 · Juli 2013 · Juni 2013 · Mai 2013 · April 2013

· 17.mai · 30 days challenge · Anbefaling · Beliebers · Bry deg om dyrene · Challenge · D.I.Y · Diverse · Følg meg · Gode gamle minner · Innkjøp · inspirasjon · Instagram · Julegaver · Konkurranser · Kristine · Linkerunde · Min hverdag · Nyttår · Nørhalne cup 2015 · Outfit · Photo · Produkter · Sminke · sminke, hår og produkter · Sofia · Sponset · Spotify · Spørsmålsrunde · Starstruck · Svar på spørsmålsrunden · Thailand · Thekla · Throwback · Tips · Video · Wants

Søk i bloggen

Design

Denne bloggen er personlige ytringer fra utgiver av bloggen. All bruk av bilder, tekst eller video fra bloggen må avtales med bloggens ansvarlige utgiver.
Bloggen ligger på
blogg.no og annonser på bloggen selges av Mediehuset Nettavisen. Ansvarlig redaktør for Mediehuset Nettavisen er Gunnar Stavrum.